free web stats

2014.01.21 kedd

csütörtökön volt egy éve, hogy itt vagyok. néha nem tűnik annyinak, néha pedig sokkal többnek tűnik. nézzük az itteni elsőket:

- az első sörömet a waxy's little sisterben ittam lenkével. 
- az első munkahely a cintia's cafe volt az ansell garden centerben, az isten háta mögött kettővel
- az első koncerten a finsbury-ben voltunk szintén lenkével (lazytalk)
- az első évben ötször voltam otthon, először alig másfél hónap után
- az első repülés helyszíne firle volt, onnan már látszik a tenger
- az első vezetés shrewsburynél volt, bérelt autó, apáékkal voltunk az angol nemzetin, vissza londonba már végig én vezettem
- az első bringázás a turnpike lane-hez volt, egy szobát mentünk megnézni barbival
- az első randi rögtön egy négyórás autóúttal indult, de nem lett belőle semmi
- az első látogatóm mitró volt :)

és egy harminc kilós bőrönddel jöttem, de azóta már van szobanövényem (három is, és még élnek!), itt a bringám, a korim és az ernyőm, vannak könyveim, varrókészletem és rengeteg pálinkám... :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése