free web stats

2014.08.26. kedd

hú basszus most látom csak, hogy hatmillió éve nem történt itt semmi... pedig velem meg annál több minden, csak hát mindig van jobb dolgom mint ide irkálni... ejnye-bejnye, na akkor most pótolunk egy kicsit, amúgy is pont az előző posztban említett ügyekben van a legtöbb fejlemény.

az történt ugyanis, hogy a fene nagy lelkesedésem az itteni rendőrséggel meg igazságszolgáltatással kapcsolatban kicsit elhamarkodott volt. pontosabban a rendőrséggel végül minden oké volt, jó fejek voltak, tájékoztattak, stb. aztán megvolt a pasas tárgyalása, ahol a bíró megítélt a csávónak 14 nap börtönbüntetést, nekem meg nulla kártérítést... cseszhetem a telefonomat, az előfizetésemet, mindent, még szerencse, hogy ott volt a biztosításom rá... 

aztán mire jól kimérgelődtem magam, addigra jött otthonra egy levél a pesti kerületi bíróságtól, hogy a három évvel ezelőtti csajt (aki átvert, aztán elkaptam, mert elsétált fél évvel később a szörp előtt), végre vád alá helyezték, szeptember 10-én lesz a tárgyalás. úgyhogy megyek haza, mondjuk fura mert tanúként vagyok beidézve nem sértettként, bár nem tudom ezek a dolgok hogy mennek... remélem azért a kártérítésem most kivételesen megkapom... persze a repjegyemet nem tudják megtéríteni, mert a bejelentett lakcímem otthon van, szívás.  

aztán mi is történt még, hát volt még májusban egy csúnya balhé az egyik lakótárssal, nem részletezem mert elég személyes, de utána próbáltuk valahogy elviselni egymást, aztán jött egy újabb balhé nemrég, úgyhogy most nem túl jó a hangulat (azért majd valamikor lehet, hogy leírom, csak emlékeztetőnek magamnak, hogy mennyire nem szabad megbízni az emberekben, bár valszeg pont ugyanezt gondolja ő is rólam...). ráadásul együtt is dolgozunk, külön élmény... 

viszont ősztől feljebb lépek (ja, mert időközben én lettem a kávézó vezető baristája, ami nagyon jól hangzik, de amúgy kicsit bullshit a dolog, tervbe is van véve egy rendes hivatalos, nemzetközi tanfolyam jövőre), kicsit ijesztő a dolog, bár nem tudom megmondani pontosan miért. viszont az a jó, hogy a nagyfőnök szólt konkrétan a menedzseremnek, hogy kezdjen velem sürgősen valamit, ami nagyon nagy szó és nagyon megtisztelő, ezt magamtól is tudom, de a főni is kihangsúlyozta többször. én meg csak pislogok, hogy mit látnak ezek bennem. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése